Hej!
Det tog litet tid innan jag såg ditt meddelande. :-(
Så här i mellandagarna är vi nog alla upptagna med annat än jobb, men vi kan höras efter helgerna.
(Skickar detta meddelande också per e-post.)
Gott nytt år! önskar Stefan Blom Microsoft Word MVP
<asa[ at ]lexiconsult.se> wrote in message news:33d0f484-0746-4aef-a55e-a20a9df12abc[ at ]p2g2000prf.googlegroups.com... Jag är ledsen att jag tar upp den här platsen till personliga meddelanden på svenska. Jag såg inte ditt svar och slutade leta efter det men nu såg jag att du svarat så jag försöker posta ett svar här:
Vi är imponerade att du är MVP och verkar kunnig och du kan nästan få prata om vad du vill så länge det är på en hög nivå. Word 2007 är vi mest intresserade av. Några exempel skulle kunna vara: 1. Hur skapar man bäst en numrerad lista för en mall i Word 2007? Vad är viktigt att tänka på? Ibland vill vi att numreringen börjar om efter rubrik. Kan man styra listknapparna som inte är flernivålistor så dom alltid visar samma standard...tror inte det? Vad betyder egentligen Legal Style kryssrutan? 2. Vad ska man egentligen ha quick styles till? 3. För och nackdelar med att använda temateckensnitt...nackdelar att det då hamnar i alla program...fördelar att det hamnar i alla ritade objekt. Ska man strunta i temateckensnitt och istället ställa in formatet på fliken Standard? 4. Vågar man sälja tabellformatmallar till kund? Är dom mer pålitliga än i tidigare versioner? Kanske nu när man har möjligheten att ställa in standardteckensnitt i mallen? 5. Några kända buggar/saker man ska akta sig för? 6. Något särskilt som folk inte brukar känna till om Word 2007? På expertnivå.
Det var bara några idéer. Men prata gärna om dig själv. Hur du blev MVP och vad det innebär? Hur söker man bäst efter information? Är det mindre forum och mer bloggar som gäller nu? Osv...vad som roar dig kommer nog roa oss. Snälla ring/maila mig.
Med vänliga hälsningar Åsa Cronqvist
asa[ at ]lexiconsult.se 0708-710010
|
|